Tuesday 2 February 2016

[KNETZ] (Instiz) CL's Best Friend/Buddy that is famous among 2NE1 fans

MOSCHINO famous Designer <Jeremy Scott>
Cited CL as his muse and Best Friend 

These days with Miley Cyrus who is good at sticking out her tongue

Bat Girl Rihanna

Katy Perry

CL

Posted a magazine on Twitter when CL appeared on it./ The feet is presumed to be his feet

"My Girl Makes Me Proud From Head 2 Toe"

 HEAD

 2

TOE

"HEAD-TO-TOE"

Also appeared in 2NE1's Music Video

MOSCHINO Director bombard photos with CL dressed in Moschino

CL's stage at UMF


Posted Photos


My Girl in my Red Adidas Track Dress


He will not forget to post Birthday Wishes every year on SNS

"Happiest Of Birthdays To My Baby Girl"


"My Baby At The Airport"

Heart Stickers덕심

"My Beautiful CL in MOSCHINO"

Source: Instiz

[1] I have not seen CL's heart picture...pretty 

[2] Raised Visionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋah I likeㅠㅠCL

[3]ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[4] Why is it so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Oh so cuteㅋㅋㅋㅋㅋ

[5] Daebakㅋㅋㅋ

[6] Uwahㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋso cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[7] ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠPretty CL ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

[8] Raised VisionㅜㅜScottㅜㅜㅜㅜ

[9] ㅠㅠㅠㅠㅠㅠcute

[10] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCouple? These thoughts/ideas 정돜ㅋㅋㅌㅌㅌ
-Jeremy is supposedly gay? Saw it the last time...
-Heol

[11] Jeremy Scott!

[12] Jeremy! CL-roo's best friendㅋㅋㅋㅋ

[13] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[14] Heart Stickerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[15] Favourite Idolㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Author's Note:
-I think "Raised Vision" means she looks nice
-Any requests please drop it in the Ask.fm or mention me on twitter @2NE1BUZZ

No comments:

Post a Comment