Thursday 18 February 2016

[KNETZ] Minzy sweeping the stage

Source: Instiz

[1] Wowㅈdizzyㅋㅋㅋㅋㅋ 

[2] That (looks) really hard to spinㅋㅋamazing

[3] ㅋㄲㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh, interestingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[4] Wow, it's really fastㅋㅋㅋㅋ

[5] Gong Minji ㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ her dance is really skillfulㅜㅜ

[6] Like thisㄱㄱㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱ

[7] Why is is so fast ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ???????????ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[8] Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[9] Minzy's solo..

[10] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe knees (must) hurtㅜㅠㅠㅠㅠ

[11] The head must hurtㅋㅋㅋㅋㅋ; 






No comments:

Post a Comment