Thursday 4 February 2016

[KNETZ] (Instiz) G-Dragon becomes angry at CL













Source: Instiz

[1] He looks great when angryㅛ He's really handsome trying to take pictures of CLㅜㅠㅠㅠㅠ

[2]They both look really cute when playingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[3] Both are cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[4]ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh this is really realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[5] They are like siblings....I'm enviousㅠㅠㅠㅜ

[6] They look like siblings messing around like chodingsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[7] They are both cuteㅠㅜㅜㅜㅜㅠㅜㅜㅜㅜ갭차이봫 (Gap difference?)ㅎㅎ

[8] CL-roo's brown hair is pretty!

[9] Mother and son..?

[10] Let me know if you enjoy CL's panic/embarrassed look after shootingㅋㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Author's Notes:
-Someone asked for a CL x GD selfie article but I can't find it. I hope this will satisfy you

No comments:

Post a Comment